۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

اثر کاربرپسندی سایت در بازاریابی آنلاین بخش 3

تاثیر کاربرپسندی وب سایت در فروش آنلاین بخش 3

قابلیت جستجوی پیشرفته در تارنما
یکی از مهم ترین عوامل کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در وب سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما بیابد . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در وب سایت شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که کاربر بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت کالای مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان زیادی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و شکلک های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای بازدیدکنندگان بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه خرید در آخر متن مربوط به هر کالا بازدیدکننده را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به راحتی کالاهای مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر